onsdag 22 april 2009

Båtar är toppen, särskilt min! / Bästa Tänk om

Jodå, en liten fin båt av märket Uttern. 4.35 lång och sjösäkrare än de flesta. Två personer kan stå på relingen utan att båten välter. Till denna utomordentliga lilla båt hör en motor av märket Yamaha (haha) på inte mindre än 15 stronga horse powers.
Och - hör och häpna - en kärra att dra båten på land med.
Här på utflykt till Röda Skären
Den kan bli DIN!
Den har fått vila i två år eftersom segelbåten "Lilla Frun" tagit all vår fritid. Nu är det hög tid att lillebåten får komma till användning igen.
Den går fort, för fort tycker lilla frun. Perfekt för den som vill ut och bada eller fiska.
Och - bäst av allt - den kan bli din!
Hör av dig till min mail: uno_nilsson@hotmail.com och bjud. Båten finns i Götet, Fiskebäck närmare bestämt.
/ Bästa Tänk om med omtanke

3 kommentarer:

  1. Trodde det var bilen du hade på verkstad!=)

    SvaraRadera
  2. Faaaan!

    Ser att jag är inloggad hos frun min!=)


    Puppe

    SvaraRadera
  3. Det är jag som är inhyst i livets verkstad - men det blir mycket snack och litet verkstad är jag ledsen att påpeka. Må väl Evapuppe!

    SvaraRadera