fredag 28 oktober 2011

Morrn, morrn, alla hundar. Husse fattar inget, matte än knappast bättre.

I går kväll gjorde jag ifrån mig, bajsade och kissade (mitt i gatukorsningen, min favorittalett). Hittade nåt som luktade skit, åt det (inget får förgås) medan husse snackade med en annan av våra slavar (dvs hussar och mattar).

Sen in igen. Husse hade hittat extrapris på torskrygg. De satt och njöt av sin jävla fisk, men jag fick inget efter sju. Klockan var nio!

Klart jag tog chansen till "street fast food" klockan nio.

Nå husse och matte sängade sig. Jag fick ligga på vardagsrumsmattan som jag nästan hunnit att riva upp (inomhus gräsmatta). Sen sov jag. Sen sov husse och matte. Då måste jag skita; vi är såna, måste skita ibland på fel ställen.
Husse sniffade. Matte sniffade. Hur fan kan dom känna min skit? Jag låg helt cool , hade inte hänt tänkte jag. Kissade litet i hallen för att förvirra dem. Tänkte kissa litet i sovrummet också, men där ska ju jag också sova.

Så kom husse upp. Sur. Tvär. Liksom inte alls glad över att jag skitit. Jag var glad, fint att bli av med skiten. Inte husse. Som han svor och grälade. Fattar inte, skit är skit enligt mig.

Sen blev det äntligen natt. Dom sov, så jag sov också. Samarbete, planning if you ask me.
Nu fick dom en fin grej tillbaka. Jag sov till efter sex. Nä, nån sex blev det inte, det ser jag liksom alla små barn till människor till.

Ut prata sopgubbar i stället, titta rester efter nattens lämningar, snacka människor som jag mött, kissa litet, bajsa litet och vara bara hund.

Gillar vädret. Fuktigt, mysmörkt, cats and dog. Mest dogs.
Jaha, nu ska husse städa. Bäst att hålla sig undan (hålla sig hundan...).
Varför ska såpa lukta så jäkla illa? Bajs luktar ju gott...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar