onsdag 24 mars 2010

Stora bloggpausen!!!

Okänd plats, eller? (klicka på bilden)
Nu blir det paus. Bloggar inte ett enda ord på ett tag. Ni som läser mig - stort tack - får söka andra bloggar.

Jag tipsar på Greiderbloggen i första hand. Han ritar det jag skriver. Och skriver det jag tänker. Resten av mina favoriter hittas till höger på denna bloggsite.
Karpathos... (klicka gärna på bilden , alla behöver en chock)
Varför, undrar nån. Jo, jag skriver på annat. Har kommit igång nu. Det finns ett liv utanför bloggen, och det tänker jag leva helt och fullt. Återkommer?

Jo, säkert, men om en liten månad eller så.
Tack för alla stunder ni givit mig med kommentarer. Tack för allt, kort sagt. Uno i eftermiddan

2 kommentarer:

  1. Ha det riktigt, riktigt bra. Om du reser bort, till annat land, önskar jag dig en trevlig resa. Och lycka till med skrivandet!

    SvaraRadera
  2. Lycka till med skrivandet! ;-)
    Förstår dig, ibland behöver man en bloggpaus, men jag hoppas verkligen du kommer tillbaka!
    Det har blivit en nydags-rutin för vargen att börja med att läsa Unos blogg...
    ...och jag vet att denna rutin inte kommer att försvinna...jag lär gå in och kolla..."är han tillbaka?"...och det ofta!

    Må gott!
    Kram.

    SvaraRadera