torsdag 17 september 2009

Pedofiler på nätet! Stäng av dem Genast! / Bästa Tänk om

Så var den morgonfriden slut! Jävla pedofiler! Nätet vimlar med dem, de blir bara fler som tittar på bilder och filmer där små barn våldtas och förnedras. Vem tänker på barnen, vem skyddar dem, vem bryr sig egentligen? Läs också Vargens blogg!!!

Varje server som har dessa jävlar som kunder kan stänga av dem. Lätt som en plätt. Varje server som vidarebefordrar dessa bilder och filmer kan åtalas av domstolar eller begränsas av regeringar som vågar fatta beslut.

Det var ett himla liv om fildelning, om Pirate Bay. Då kom lagförslag fram, då var upphovsrätten i fara.
Nu offras barn utan att någon lyfter ett finger.

Dubbelmoral kallas sånt. Kan det vara så att det finns pedofiler i systemet som blundar? Kan det vara så att rättssystemet innehåller rötägg av värsta slag. Jag ställer bara frågan, hoppas att den är felställd.

Men det var inte svårt att skapa opinion mot fildelning. Var finns Bodström nu? Stoppa dem genast, det går, det är lätt. Barnen kräver det. Jag kräver det. / Bästa Tänk om

2 kommentarer:

  1. Ja du... Tänk om...
    Tyvärr så verkar det vara så illa att barnen saknar betydelse. Det är viktigare att ta hänsyn till förövarnas integritet än att skydda de små. De försvarslösa.
    Jag har skrivit ett inlägg idag där jag har tittat närmare på BRÅs statistik för 2008. Skrämmande läsning...

    Stor kram och tack för att du bryr dig!

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dig!

    Stäng igen, åtala, lås in o släng nyckeln!

    SvaraRadera